8. 11. 2013

Študent na kresťanskej univerzite sa priznal k ateizmu

Prezident študentského výboru  Severozápadnej Kresťanskej univerzity (SKU)
Eric Fromm sa priznal k ateizmu v článku Dvíhanie opony uverejnenom (30.10.2013) na internetovejstránke školy Beacon Bolt.

Napísal: „Volám sa Eric Fromm, som študentom posledného ročníka SKU v odbore komunikácie a som ateista.

Áno, čítate dobre. Som ateista. Pre tých ktorí už nevedeli o mojej neviere môže byť táto správa šokujúca, ale bol som ateistom dávno predtým, ako som prišiel na KSU. Bol som pokrstený luterán a vychovávaný ako metodista, ale ako plynul čas, postupne som prišiel k záveru, že boh nie je skutočný. Cirkev bola pre mňa len prázdny rituál na ktorom som sa zúčastňoval, aby som sa videl s priateľmi, biblia bola veľmi mytologická a Ježiš veľký morálny učiteľ, ale nie boh.“

Ako dôvod, prečo išiel študovať na kresťanskú univerzitu Fromm uviedol, že mala veľmi kvalitný vzdelávací program v odbore komunikácie.

Článok prevzali viaceré internetové média napríklad The Washington Post. Na článok reagoval (6.11.2013) aj Frommov poradca Doyle Srader, Ph.D.
.
„Nemusím sa už skrývať“, povedal 21 ročný Fromm. „Viem, že ľudia ma akceptujú takého aký som.“

Žiadne komentáre: