30. 9. 2008

Bravo BeBa! - Poklona veriacej

Zvykne sa hovoriť: Dávaj pozor na to kto ťa chváli. Preto sa obavám, že moje Bravo! pre Alžbetu Patayovú, blogerku na blogu SME bude v očiach iných veriacich vyzerať ako argument, že to čo píše určite nie je dobré pre cirkev, keď ju chváli aj ateistický blog.

Na BeBin blog som natrafil náhodou. Zaujali ma Detské hlášky z kostola aj mimo neho a preto som si pozrel viacero príspevkov. Podotýkam, že som nečítal všetky a niektoré tiež len zbežne. Ak sú všetky také ako tie ktoré som čítal, musím povedať že BeBin pohľad na život je skvelý, optimistický a viera je jej presvedčením, ktoré nevnucuje ostatným.

Využíva svoje právo a vychováva svoje deti tak, ako to považuje za správne. Nemá problémy s objektívnym pohľadom na otázku interrupcii, chápe čo je to manipulácia médiami a neodkladá svoje deti k televízoru. Nehanbí sa dojčiť dieťa na verejnosti! Moderná emancipovaná a sebavedomá žena.

Tak v mojej predstave vyzerá úprimný, veriaci človek, na rozdiel od bigotných fanatikov, ktorí by najradšej všetkých navliekli do jedného vreca. Aj keď je popri náboženstve určite dosť vecí, pri ktorých by sme mali rozdielne pohľady a názory, dokázali by sme sa o nich porozprávať s pochopením. Bravo BeBa! Želám vám v živote veľa šťastia.

Žiadne komentáre: